tiistai 31. toukokuuta 2011

Tunnustus

Tämän tunnustuksen sain Lilalta ja tunnustuksen myötä pitää kertoa 8 totuutta itsestään. Tässä on nyt se vaikeus mitä kertoisin. Osan jo tiedättekin, tässä blogissa kun tulee kirjoitettua välillä asian vierestäkin...




1.  Perhe on minulle kaikkein tärkeintä maailmassa, sen jälkeen tulee muut asiat. Perheeseeni kuuluu rakas aviomies, 2 lasta sekä blogikoira Emmi.

2. Vaikka olen alunperin kaupunkilaistyttö, asun nykyään melkein 'maalla'.

3. Käsityöt ovat rakkain harrastukseni ja tämä harrastus on vienyt minut täysin mennessään. Käsitöitä olen harrastanut aina, joskus enemmän joskus vähemmän. Neulomisen lisäksi olen mm. virkannut sängynpeiton parisänkyyn sekä tehnyt useita hardanger-liinoja sekä -verhot.

4. Minulla on jo 3 ammatillista tutkintoa ja neljäs on työn alla. Muut tutkintoni ovat teknisiä, mutta  kolmas näistä tutkinnoistani on puutarhurin tutkinto. Osaan mm. latinaksi yleisimmät puutarhakasvit, olen varttanut itse pihallamme kasvavan omenapuun sekä osaan sitoa kimpun oikeaoppisesti spiraaliin!

5. Käyn jäähallilla useena päivänä viikossa. Molemmat tyttäreni harrastavat taitoluistelua ja ovat sittemmin siirtyneet muodostelmaluistelun pariin. Treenejä on enemmän kuin tarpeeksi ja harkkakuljetukset vievät minutkin usein hallille. Jäähallissa on syntynyt sukka jos toinenkin!

6. Olen asunut Saksassa ja koskapa en ole mikään kielinero, niin lapsuudessa opittu ruotsin kieli kääntyy nykyään saksaksi.

7. Ajan yli 40 000 km vuodessa, niin työni puolesta kuin vapaa-ajan harrastuksen takia. Ylinopeussakot olen saanut vain kerran, mutta parkkisakkoja olen joutunut aika läjän makselemaan ...

8. Yksin autoillessani en koskaan syö karkkia enkä mitään muutakaan makeaa. Ajaessani  kuuntelen nappulat kaakossa heviä ja mm. Rammstein on yksi suosikeistani.

Tunnustus pitää jakaa kahdeksalle seuraavalle, mutta ottakoon ken haluaa!

 

Lenkkikaverini Emmi

Huomenna alkavat sitten KYHäilyt!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti