tiistai 13. syyskuuta 2011

Tunnustus ja vilautus ...

Tervepä taas!

Ei minulla mitään uutta esiteltävää ole, mutta sain tämän ihanan tunnustuksen ruusujen kera Lindalta, kiitos Linda!



Tunnustuksessa vastataan viiteen kysymykseen ja lähetetään tunnustus eteenpäin viidelle ystävälle.

1. Lempiruoka: Olen melkein kaikkiruokainen (ja sen kyllä huomaa...)
2. Lempimakeiseni: Suklaa
3. Lempiluettavani: Luen pääasiassa dekkareita, Stig Larssonin trilogian olen lukenut, kuten myös kaikki Wallanderit, Remeksen ja Liza Marklundin tuotannon ja paljon muita. Nykyään hankin dekkarini pokkareina, ovat näppärää matkalukemista, siis silloin kun en kudo.
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä: sohvan nurkassa kutomassa, tosin kudon myös jäähallilla ja autossa, en tietekään silloin kun itse ajan :-)
5. Lempielokuva: tykkään actionista, mutta paras vuoden aikana näkemäni elokuva on ollut Tarantinon Inglorious Bastards ;-)

Tämä tunnustus on kiertänyt jo monessa blogissa, joten jätän valinnan tällä(kin) kertaa tekemättä.

Ja jottei tästä tulisi ihan tylsä postaus, niin kerronpa vähän, mitä olen viime aikoina puuhastellut. Olen kaivellut lankakomeroni kätköjä ja yhdistellyt eri materiaaleja kaikkien materiaalioppien vastaisesti. Näihin kokeiluihini liittyen, vilautanpa tässä yhtä ...




Tämä kokeilu on muuten valmis, mutta yllätys, yllätys ... napit puuttuu. Tästä tuotoksesta kerron lisää, jahka nappikauppaan joudan... Lähden muuten loppuviikoksi taas työreissulle ja tulevan viikonlopun talkoilen messuilla, joten kutomaan en vähään aikaan jouda, joten blogikaan ei päivity, kun en käsityörintamalla mitään kuitenkaan saa aikaan. Mukavaa loppuviikkoa kaikille lukijoilleni!

1 kommentti:

  1. Tuo Inglorious Bastards olikin tosi hyvä pätkä, itsekin olen nähnyt sen monta kertaa ja tykkään kyllä. Tarantinon muutkin leffat on kyllä hyviä.

    VastaaPoista