tiistai 6. syyskuuta 2011

No onkos tullut joulu...


Minä kun olen tähän päivään asti ollut siinä luulossa, että joulu on vain kerran vuodessa, mutta olen ollut väärässä ... kaikki nämä vuodet. Nimittäin tänään syyskuun 6. päivänä sain joululahjan, siis aivan oikean JOULULAHJAN! Ja arvaattekos kuka tämän minulle lahjaksi hankki? Sain tämän isältäni, hyvissä ajoin ennen joulua ja voi että olen tyytyväinen! Tämmöistä olen jo jonkin aikaa sillä silmällä katsellutkin, mutta ei ole vaan kohdalle osunut. Ja uskokaa pois, että tälle on käyttöä! Nyt huivivauhti sen kun kiihtyy, kun saan vyyhdit sutjakasti keräksi. Tässä tämä ihanuus nyt sitten on eli ihan uutukaiset kerinpuut!



Piti heti ottaa koekäyttöön ja hyvin toimii!



... nyt saa vyyhdit sitten kyytiä! Meikäläinen on ihan täpinöissään tämän uuden lelunsa kanssa, ihan kuin pikkutyttö jouluna, vaikka oikeasti ei se taida ihan oikea joulu vielä ollakaan. Tämä iloinen yllätys mielessäni, kun joulukaan ei ole enää jouluna heräsi pienen pieni epäilys. Mitä jos Joulupukkia ei oikeasti ole olemassakaan?!?

7 kommenttia:

  1. Kauniit puut ja käytännölliset ovat!
    Mulla on "perintö"vyyhdinpuut, varmaan viimevuosisadan alusta. Vähän pitää korjailla kiinnikkeitä jne. Kyllä niitäkin käytetään edelleen, mut mulla on täällä ihana "miesvieras", joka hallitsee vyyhtien pidon täydellisesti.

    VastaaPoista
  2. Ihana lahja, onneksi olkoon! Minä kerin perinteisesti kahden selkänojan välissä.. taidanpa näyttää tätä postaustasi lauman miesjäsenelle lahjaidea-vink-vink-ajatuksella :)

    VastaaPoista
  3. Siulla varmasti on noille käyttä! Onnea uusille puille ja joululahjalle!
    Mie jos tartten keriä, niin perinteiseti tuolin selkänojalla tai sit ootan, että äiti tulee=) Omat lapset ei tajua siitä hommasta mitään. Meidän taas piti aina olla lapsena äidille pitämässä vyyhtejä, tuttua hommaa siis.

    VastaaPoista
  4. Ihana lahja. Isäsi tiesi miten tyttöään ilahduttaa. On varmasti sitten tyttökin ollut kiltisti ei tuollaisia muuten saisi.

    VastaaPoista
  5. Hienon lahjan sait ja tarpeellisen! :) Minullakin on sellainen metallinen häkkyrä, mutta kyllä sekin pelittää, vaikka ei ole niin symppis kuin puinen.

    VastaaPoista
  6. Sain itsekkin äidin ylijäämäpuut tässä kuukausi sitten, ihana keriä vyyhdit kerille, kun sain vielä sen kerinlaitteekin. Ymmärrän täysin onnesi!

    VastaaPoista
  7. On je Joulupukki olemassa! Jos on oikein kiltti, niin se voi käydä muulloinkin ku Jouluna.

    VastaaPoista